Post by verzipartiheadl on Feb 23, 2022 17:25:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lep\u0027s World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lep\u0027s World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Lep\u0027s World 2022 version ▞▞▞
godt
Goddag Godnat
Lep's World - Hoppe Løb Spil i App Store
Godt og sjovt
godt spil gode niveauer at spille min søn kan lide det meget
Dette spil hænger så ofte, når jeg skal vinde niveauet, hvilket er så irriterende, og jeg er nødt til at genstarte spillet hver gang og starte det samme niveau igen og igen. bedes nogen hjælpe med at løse problemet.
Det var sjovt, men så kom jeg på et umuligt niveau, hvor det var umuligt at hoppe.
Spillet halter og bliver meget langsomt, når telefonen er tilsluttet
flot, men mere rund er meget tripcal, men prøv ikke dette spil 😂😂😂😂😂😂😂😂
det er et meget interessant spil, jeg nyder det meget, jeg tror, at hver 1 ville prøve det
Lep's World - En fantastisk Android-platform, der let kan beskrives som en Super Mario "klon" med en leprechaun som hovedperson i stedet for Nintendos
Det er verdens bedste spil og jeg elsker det! Tak for dem som lavede spillet :-)Men...hvorfor tager et hjerte 30 minutter at lade op? Gå venligst det 1 minut. SOM DENNE BESKED HVIS DET SKAL TAGE 1 MINUT FOR AT LADE OP. KOM HVIS DET SKAL VÆRE NORMALT
PK XD - Explorez l'univers Aventure vmbb
det er meget udfordrende og kan spilles af alle aldre, så sjovt, elsker det
Det værste spil, hvis jeg vinder dette spil, så han kan bare ikke lade mig vinde, han lavede en stor plads, og så står der at springe over det, jeg er på verdens 8 niveau 2, løs venligst gør sidste plads kortere, ellers en dag du' Jeg vil se, at dit spil ikke er mere
Lep's World Arkade bhm
Sjovt og vanedannende. Men nogle gange virker det ikke, som jeg gjorde. For eksempel, når jeg hopper, hoppede den ikke. Men jeg vil alligevel give det 5 stjerner. Bcs min nevø elsker det, så jeg elsker det. 😊
God mario kopi
Jeg elsker dette spil, det er meget sjovt og udfordrende, og det, jeg bedst kan lide ved det, er, at der er nogen tilføjelser. Det gør også dine parkourfærdigheder endnu bedre. Meget godt spil, som jeg klart vil anbefale at spille.
:-)
Er et mega sjovt spil pga. det minder om Mario spillet...😁
Et af de bedste platformspil til mobil
ville give den 5 stjerner, men når jeg trykker på dobbeltspring, gør den ikke, hvad jeg vil have den
Bliver afhennig...haha
Lep's World Аркадни dmo
Er hel vil godt
Jeg er virkelig et interessant spil, det har mange dele, og der er ingen annoncer imellem, når vi spiller det, og jeg elsker virkelig dette spil
Dette spil er superb, men jeg har kun givet 4 stjerner, fordi det spils billedkvalitet er ikke som leps verden 3, hvis der vil være kvalitet af dette spil, er det ligesom leps verden 3, så vil dette spil få 5 stjerner 🥈
Så spørg mig ikke, hvorfor jeg gav 1 stjerne, fordi tilføj og efter 6-7 niveau er det blevet stoppet, og jeg vil desværre afinstallere det
For mange annoncer, når du er ved at vinde, vil der være en tilføjelse, så hvis du vælger 1 chance mere, kan det ikke, så du vil gå tilbage for at starte igen
Lep's World Plus - Seneste Version Til Android - Download Apk
Dårligt spil, jeg taber, og det røde dyr er farligt, jeg vil ikke have det i spillet. Fjern alle dyrene fra spillet, det er så svært. Niveau 1 i verden 1 er kun den bedste
Lep's World Arcade wbp
Kan godt være træls at styre. Mænd okay
Sikke et dejligt spil..jeg kan lide det.....nu er det fyldt med turneringer
Lep's World Arcade ryp
Super app.....dejligt spil....jeg kan godt lide det.....men efter 10. niveau er det så svært at spille....Dette spil har mange udfordringer....Grafiken var for godt.....jeg har også installeret leps world 2 $3 og det var fantastisk....fortsæt så👏👏👍👍
Lep's World 3
Og hvad dit tema angår, finder du arkadespil af flere og varierede genrerFra ... «Lep's World 3» er en prestigefyldt platformspil og racerspil med Lep i
De snyder dig. Der står i spillet, at hvis du køber nogle ædelstene, vil annoncerne være væk, men jeg har købt nogle, og annoncerne er der stadig. Jeg har sendt dem en e-mail for 5 dage siden, men jeg får intet svar.
Kan ikke springe langt nok... Betjeningselementerne forbinder ikke korrekt.
Genialt!?!!!xD
Mr Bow blev udviklet af Agency Global .LTD Android Developer i Arkade Genre. Android App har gennemsnitlige vurdering 4,1 med 10.000.000+
det er kvalitet 0 percant, men spillet er meget sjovt, jeg giver 1 point
Lep's World 3 - spil af nerByte GmbH
Hyggeligt spil 😏
spillet er svært for nye spillere, men når vi ved, hvordan man spiller, er det nemt, og dette spil er rart